kad raya..yea!!!

setiap hari raya bakal menjelma kita sentiasa mengharapkan kad hari raya. sama ada yang kartun-lawak bodoh atau yang mahal sedikit.posmen ialah orang yang paling ditunggu pada waktu ini.kita mesti bangga dan bersorak..yahoOo..kalau mendapat kad raya lebih-lebih lagi dari awek atau admirer kita.mahu seluruh kg tahu die mendapat kad raya.caranya meninggalkan lebih lama kad raya yang dihantar ke kedai2(bg yg xde alamat)malah sanggup menghantar kad raya untuk diri sendiri bg membuktikan dia juga punyai peminat..haha (sst yang ak xpernah buat dan paling tidak boleh diterima)

dek kerana kemajuan teknologi..orang sekarang tidak lagi menghantar kad raya malah lebih senang menghantar sms sahaja..keburukannya sms yang dihantar adakalanya sama dan akan didelate kalau memori sudah penuh.malah sms juga tidak menunjuk “keikhlasan” sebenar kita.untuk itu aku rasa raya kali ini aku ingin menghidupkan kembali kad raya.sesuatu yang tidak sempat aku lakukan semasa belajar dahulu..hehe.dan ak takkan terguris kalau aku tidak mendapat balasan..kakaka..jadi sape yang rasa nak kad raya boleh hantar alamat kat ak.mungkin alamat yang diberi dahulu ak dah tak jumpa..

kad raya masih relevan?=p..lu pikir la sendiri..hee

2 Respons to “kad raya..yea!!!”

  1. hahaha..gua rasa kad raya masih lg relevan..jd sbgai permulaan ni ko kasik ar aku kad raya..hahaha..happy fasting =p

  2. kopok!!!
    watpe skang?
    da keje ke?
    😀

Tinggalkan komen